• Breaking News

    Blog Pendidikan, Contoh Makalah, Contoh Naskah Drama, English Text, Contoh Resensi, Contoh Surat

    Kumpulan Kata Kata Cinta Terbaru


    Krumpuls Kumpulan Kata Kata Cinta Terbaru - Kata Kata Mutiara Cinta berikut ini bukanlah terlalu lebay atau hanya gombal semata. namun kata kata Cinta ini di susun dengan keindahan dan penuh penghayatan makna keseriusan.


    Kumpulan Kata Kata Cinta Terbaru

    Berikut inilah Kumpulan Kata Kata Cinta Terbaru selengkapnya

    Cinta
    satu yang aneh
    datang tanpa diundang
    tapi perginya meninggalkan duka

    Alangkah baiknya
    sekiranya
    cinta itu tidak menyapa akan hati ku
    aku tak akan jadi perindu begini
    ditinggal sendiri tanpa berita

    Memang cinta aneh sekali
    dan
    amat sukar menafsir cinta.

    siapakah pemilik hati ini
    hanya kau yang tahu
    hanya kau dapat rasa
    sayang
    cinta ini mungkin tidak sehebat
    shah jehan pada mumtaznya
    tidak setragis juliet pada romeonya
    atau sedalam lautan api membara
    namun cukuplah untukku nyatakan
    seluruh jiwa dan raga ini hanya milikmu
    sehingga ke akhirnya
    hanya kau yang bertakhta
    tiada yang lainnya

    Aku tak tahu, di mana salahnya,
    Sehingga cerita kita akhirnya begini,
    Salah siapakah sebenarnya...
    Kau atau aku...???
    Kumpulan Kata Kata Cinta Terbaru


    Ingatkah sewaktu kali pertama bertemu?
    Kau dan aku begitu banyak perbezaannya,
    Tiada satupun menyamakan kita,
    Sehingga tiada seorang yan menginginkan kita bersama,
    Kerana kita terlalu berbeza.

    Aku benar-benar tidak sangka...
    Kau seorang pemarah tapi tidak didepanku,
    Kau seorang yang sombong tetapi jauh sekali didepanku,
    Kau seorang yang pendiam tetapi tidak sekali didepanku.

    Pelik...tapi itu yang berlaku antara kita...
    Tanpa aku sedari...
    Ada perasaan yang makin menular dalam jiwa ini,
    Kau dan aku seperti bahagia bersama...

    Keakraban makin terasa antara kita,
    Gurau senda, hilai tawa
    Menjadi rempah ratus dalam hubungan ini,
    Antara kau dan aku menyimpan rasa,
    Begitu indahnya saat itu,
    Adakah kau turut merasa?

    Tapi entah mengapa...
    Entah salahnya dimana?
    Hubungan ini tidak kemana...
    Kau dan aku mengunci kata,
    Hanya jelingan menjadi perantara,
    Adakah kau terseksa,
    Seperti mana aku yang merana?

    Egois kah kita???
    Demi maruah diri masing-masing kita memendam rasa,
    Demi terlampau memikirkan orang lain kita jua yang merana,
    Salahkah kita???
    Kumpulan Kata Kata Cinta Terbaru


    Hari terakhir kita berjumpa,
    Semuanya kelihatan hambar berlaka,
    Tiada suara ceria yang hanya tinggal sepi yang menyapa,
    Hanya suara angin menjadi peneman setia,
    Adakah kau tahu perasaan aku ketika itu?
    Segala kata-kata hanya terkunci rapat di benak hati ini,
    Kau ingin tahu?
    Betapa sakitnya hati ini?
    Betapa pedihnya jiwa ini?
    Betapa peritnya tekak ini?

    Masa berlalu begitu pantas...
    dari minit ke minit,
    jam ke jam,
    hari ke hari,
    sehingga tahun ke tahun....

    Akhirnya kita berjumpa kembali...
    Adakah kau tahu, betapa inginnya aku saat ini terjadi?
    Walaupun hanya sekali,
    Biar semua terluah, Biar semua terlerai,
    Agar aku tidak lagi merana,
    Mencari apa sebenarnya salah diri ini.

    Sayangnya itu tidak berlaku,
    Kau dan aku tetap begitu,
    Sekali lagi egoismu menhancurkan hatiku,
    Sedangkan aku telah membuang jauh egoisku,
    Kenapa kau masih begitu!
    Kumpulan Kata Kata Cinta Terbaru


    Tak akan aku berharap apa-apa lagi selepas ini...
    Semuanya sudah berlalu...
    Semuanya masih begitu...
    Kenangan akan tetap tinggal kenangan...

    Maafkan diriku jika diri ini sentiasa menyakiti dirimu,
    Mungkin memang benar kita tidak mungkin bersama,
    Kerana perbezaan memisahkan kita,
    Begitu juga Ego yang menjadi dinding antara kita.
    kisah kau dan aku,
    semuanya...
    Akan ku kenang...
    Kerana kau pernah hadir untuk diri ini...
    mencorak kan lukisan kau yang tersendiri...
    Menghiasi hidup ini...
    Terima kasih untuk segalanya...

    indah itu cinta namanya
    bertemu pula kekasih bahagia

    menjalin enak rindu
    sampai terlupa rasa sakit

    malam siang menjadi satu
    pejam mata terasa erat kemas jejari bersatu

    hati aku kau pegang
    hati kau aku pegang

    namun satu saat
    semua hilang
    semua pergi

    hanya tinggal
    hati kosong
    menangis
    tercari

    inikah cinta

    cinta mati..

    sepinya malam dan indahnya bunga mawar
    bayangan bulan jatuhnya di air tenang
    angin lewat bersenandung dengan lagu kerinduan

    duhai sayang wajahmu indah membayang
    aku tenggelam dalam indah bunga mawar

    di tepi kakilangit, di padang hijau
    di bibir fajar, di luas cinta
    aku tenggelam dalam indahmu,
    bunga mawarku
    Kumpulan Kata Kata Cinta Terbaru



    Kerana aku manusialah aku mampu menapak rindu
    biar jauh ia menjadi sebuah coret kaku
    atau dekat ia menjadi suam bagaikan pelukan
    aah rindu ini mana datang?
    seakan tidak mampu tercapai tangan
    atau bagai melihat jauhnya awan

    Kalaulah aku bidadari
    mahu aku melihat syurga indah sekali
    supaya tenang hati ini
    dan terbang tinggi layang-layang walau tanpa tali
    kerana aku tahu mana kamu, mana aku mampu mencari

    Pegang tangan kamu
    biar telapaknya basah seakan tiada jemu
    aku akan tetap pegang tangan kamu
    biar walau ada terhalang sejuta karut cerita duka
    aku akan tetap pegang tangan kamu
    kerana kamu matahari aku
    dan aku ialah suria cantik milikmu


    Kadang kala sukar untuk memahami rindukita berkisah dalam senyum dan ketawa tanpa jemu
    bercerita lagi, dan lagi sehingga serasa hairan di hati
    akukah ini? berkisah pada kamu tanpa henti
    sedang aku fitrahnya amat pendiam sedari azali

    Kerana itu aku akan tetap pegang tanganmu
    biar telapaknya basah meruntun rindu
    biar ada senyum dalam debar yang bertandang
    namun aku tetap ada dekatmu malam dan siang

    Aku pegang tangan kamu
    kerana aku tahu rindu
    dan kerana kamu tahu bicara hatiku.



    aku pegang tangan kamu
    wlpn saat itu aku tidak lg mampu
    akan aku pegang tangan kamu
    tanda aku akan terus disampingmu selalu

    aku tetap pegang tangan kamu
    biar sekuat mnepn badai datang melanda
    biar sehebat mnepn halangan x henti tiba
    tanda aku akan terus setia
    Kumpulan Kata Kata Cinta Terbaru



    aku makin kuat pegang tangan kamu
    bukti aku hanya inginkan kamu
    dan tidak akanku lepaskan genggaman tangan kamu
    utk tetap menemani sepanjang hayatku

    Kan kupegang tanganmu,
    sekuat hatiku
    Dan terasalah
    Nadi-nadi berdenyut
    Pepejal yang kekerasan
    Urat-urat yang tidak keruan.

    Kan kupegang tanganmu
    Dengan penuh kemesraan
    Dengan penuh kesayangan
    Kan kupegang tanganmu
    Dengan sekuat hatiku
    Kerana esok
    kita xtau apa yg akn berlaku

    saat aku sedar kerlingan matamu
    hati ini bagai berdegup kencang
    aku sedar hati ini bakal terpaut

    semalam aku menangis
    tapi aku percaya hari esok
    akan ada sinar bahagia dengan hadirnya dirimu kembali


    kau ibarat cahaya
    yang menerangi hidupku yang kelam
    walaupun hanya seketika

    ku sangka kini kau kembali
    rupanya aku hanya bermimpi disiang hari
    kerna saat ku pegang tanganmu

    engkau hilang, engkau tiada
    kini aku masih begini
    kerana aku tidak tahu apa-apa melainkan cintamu...




    Demikianlah artikel yang bisa saya share mengenai Kumpulan Kata Kata Cinta Terbaru semoga berguna dan bermanfaat untuk anda semua - Kumpulan Kata Kata Cinta Terbaru

    Tidak ada komentar:

    Posting Komentar

    Silahkan berkomentar dengan sopan,tidak mengandung sara atau pun menyinggung pihak tertentu.

    Fashion

    Beauty

    Travel